![Hegyi-Halmos Nóra – Mohos Edina – D. Babos Zsuzsánna: Az élethosszig tartó tanulás szemlélete a Pest megyei közművelődési intézményekben és közösségi színtereken - Kulturális Szemle Hegyi-Halmos Nóra – Mohos Edina – D. Babos Zsuzsánna: Az élethosszig tartó tanulás szemlélete a Pest megyei közművelődési intézményekben és közösségi színtereken - Kulturális Szemle](https://kulturalisszemle.hu/storage/app/media/szerzok/hegyi-mohos-d-babos.png)
Hegyi-Halmos Nóra – Mohos Edina – D. Babos Zsuzsánna: Az élethosszig tartó tanulás szemlélete a Pest megyei közművelődési intézményekben és közösségi színtereken - Kulturális Szemle
![PDF) Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban PDF) Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban](https://i1.rgstatic.net/publication/345947131_Az_elethosszig_tarto_tanulas_meresenek_kihivasai_es_a_jelenseg_kutatasanak_jellegzetessegei_a_nemzetkozi_kutatasokban/links/5fb2a569299bf10c3685d5c5/largepreview.png)
PDF) Az élethosszig tartó tanulás mérésének kihívásai és a jelenség kutatásának jellegzetességei a nemzetközi kutatásokban
![Németh János: Fejezetek az egész életen át tartó tanulás (LLL) filozófiai, neveléstudományi recepciótörténetéből - V. rész. Az egész életen át tartó tanulás és a kultúraközvetítés hagyományai Magyarországon - Kulturális Szemle Németh János: Fejezetek az egész életen át tartó tanulás (LLL) filozófiai, neveléstudományi recepciótörténetéből - V. rész. Az egész életen át tartó tanulás és a kultúraközvetítés hagyományai Magyarországon - Kulturális Szemle](https://kulturalisszemle.hu/storage/app/media/lapszamok/15/2020_EFOP3_9_N%C3%A9meth%20J%C3%A1nos_%C3%A1bra_page-0001.jpg)
Németh János: Fejezetek az egész életen át tartó tanulás (LLL) filozófiai, neveléstudományi recepciótörténetéből - V. rész. Az egész életen át tartó tanulás és a kultúraközvetítés hagyományai Magyarországon - Kulturális Szemle
![Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban. Óvodapedagógusok és tanítók vélekedésének vizsgálata kvalitatív módszerrel | Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat Az élethosszig tartó tanulás megalapozása óvodás és kisiskolás korban. Óvodapedagógusok és tanítók vélekedésének vizsgálata kvalitatív módszerrel | Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat](https://ojs.elte.hu/public/journals/13/cover_issue_39_hu_HU.jpg)