Nem tudok mit írni.

Ismerősen hangzik? Természetesen igen. Ez az egyik legfontosabb ok, amiért ügyfeleink megajándékozzák e-mail marketingjüket. Egyszerűen kifogytak az ötletekből vagy a témákból, amelyekről írni tudnának.

Még a profi írók is komoly e-mail blokkolással állnak elő. Ann Handley, a Marketing Profs és az „Everybody Writes” című népszerű könyv társalapítója mindössze két e-mailt küldött előfizetőinek 2017-ben. (Valójában a kommunikáció hiánya volt a katalizátora. teljes hírlevélstratégiáját megújította.)

De amikor az e-mailjei elakadnak, nem tud kapcsolatot teremteni az előfizetőkkel. Nem tudod eladni. Nem gyűjthetsz visszajelzést a közönségedtől. Pénzt hagysz az asztalon!

Soha ne vesztegesse az időt azzal, hogy olyan témán gondolkodjon, amikor írnia kellene. Íme 8 ötletbörze, amelyek segítenek témalistát készíteni a jövőbeli e-mailekhez.

Gyors megjegyzések a Brainstorminghoz

Először is: Nézzünk át néhány gyors megjegyzést: ötletelés.

Komoly ötleteket találni a tartalomhoz, de ne ragadd magad a tökéletes ötlet azonnali elkészítéséhez. Ha túl kritikus vagy, nem fogsz leírni semmit. Soha nem tudhatod, mi jut eszedbe később egy véletlenszerű szóból. Maradjon pozitív gondolkodásmód, és légy nyitott minden ötletre.

Ne aggódjon túl sokat a szabályok betartása miatt. Az ötletbörze a kreativitásról szól, és az Ön számára legmegfelelőbb módszer megtalálásáról. Míg az egyik személy jól járhat egy strukturált ötletelési folyamattal, egy másik ember boldogulhat egy laza, szabad ötletekkel.

Az e-mail kampányokhoz kapcsolódó ötleteléskor fontos megjegyezni, hogy a folyamat során nyitottnak kell maradnia. . . függetlenül attól, hogy néz ki.

Ezután kezdjünk el megvizsgálni néhány konkrét ötletbörze technikát, amelyeket kipróbálhat az ötletek áramlása érdekében.

Ötletbörze technikák a csillagos e-mail ötletekhez

Mielőtt belevágnánk, beszéljünk az AI-ról (tudom, tudom). Rendkívüli szövegíró – mondta Eddie Shleyner, „A mesterséges intelligencia végül felválthat néhány írást. De nem helyettesítheti az írókat, az embereket, mindazt, amit tudunk, érzünk és érzel.

egyetértek.

Nem hiszem, hogy a mesterséges intelligencia egyhamar felváltja az emberi érintést, de igen tud legyen egy szuperértékes blokkolásfeloldó. A miénk AI íróasszisztensamely közvetlenül az AWeber üzenetszerkesztőbe van beépítve, nagyszerű ötletbörze lehet, amikor elakadt azon, hogy miről írjon, valami új szót írjon le, vagy hogyan találja meg a keresett hangot.

Nézze meg, és tartsa az ötletbörze arzenáljában, hogy gyorsabban visszatérhessen ahhoz, amit szeret.

Oké, térjünk át a technikákra.

Ötletgyűjtési technika #1: Szótársítás

Kezdje egy vagy két szóval, amelyek egy széles témához kapcsolódnak, és írjon le bármit, ami eszébe jut. Hagyja, hogy a belső szerkesztője pihenjen egy kicsit, és csak írja le, ami eszébe jut ötlet és szó. Ha segítségre van szüksége, próbáljon ki egy ilyen eszközt Visuwords hogy elinduljon a folyamat.

Ne gondolja túl a dolgokat, és ne törődjön azzal, hogy elmagyarázza, hogyan kapcsolódnak a szavak (legalábbis most). Ehelyett hagyja, hogy az ötletek folyjanak, és nézze meg, milyen érdekes fogalmak merülnek fel természetesen.

Word Association ötletbörze technikák

Kép forrása: Search Engine Land

Ötletgyűjtési technika #2: Mind Mapping

Ez a szóasszociációs technikához hasonló fogalom. Kezdje egy szóval a közepén, és húzzon vonalakat kifelé a szó által keltett ötletekhez. Térképezés segít vizuálisan feldolgozni ötleteit, és eldönteni, hogy melyek a legerősebbek.

Mind Mapping Brainstorm technikák

Kép forrása: CoSchedule

Ötletgyűjtési technika #3: A Medici-effektus

Ha rájövünk, hogy állnak a dolgok csatlakoztatvanéha kölcsönözhetünk megoldásokat vagy ötleteket egy másik területről saját problémáink megoldására. Keressen párhuzamot azokkal a problémákkal kapcsolatban, amelyekkel különböző területeken – például a magánéletében vagy a munkahelyén – szembesül.

Például: Leküzdötte a közelmúltban a munkahelyi kihívást, amely leckét adott, vagy új nézőpontot adott egy kérdéshez? Hogyan oszthatja meg ezt az élményt olyan történetként, amely segíthet a közönségnek a legnagyobb fájdalomban? Lehet, hogy olyan megoldásra jutott, amely egy zseniális e-mail kampányt eredményez.

Ötletgyűjtési technika #4: Vakírás

Éppen. Ne tedd. Stop.

Ehhez nincs szükség támadási tervre vagy vázlatokra – csak helyezze el a szavakat egy üres lapra, függetlenül attól, hogy miről van szó. Soha nem tudhatod, mi indít el egy ötletet, és bármit megírni az első lépés a jó íráshoz.

Állíts be egy időzítőt, és próbáld ki magad, hogy írj, ameddig csak akarsz. Meglepődhet, hogy mennyit tud papírra vetni rövid idő alatt.

Ötletgyűjtési technika #5: Kihívó

Készítsen egy listát a feltételezéseiről (az ügyfelekről, a tartalmada formátumod stb.), majd egyenként hívd ki őket. Azt gondolhatja, hogy már tudja, mi a legjobb módja annak, hogy valamit megtegyen, de nem érünk előre azzal, hogy soha nem kérdőjelezzük meg a dolgokat.

Ez is az oka annak osztott tesztelő e-mailek olyan fontos. Lehet, hogy azt gondolja, hogy az egyik tárgysor jobban teljesít, mint a másik, de tesztelés nélkül sosem tudhatja meg igazán.

Összefüggő: INGYENES tanfolyam: Tanuljon meg jobb e-maileket írni

Ötletgyűjtési technika #6: SWOT-elemzés

Hozzon létre a táblázat felmérni az e-mailek tartalmával kapcsolatos jelenlegi megközelítésének erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit (SWOT). Ez segít abban, hogy analitikusabb módon lássa a folyamatot, és logikusan eldöntse, van-e hatékonyabb módja az írásnak, megosztásnak és oktatásnak.

A SWOT-elemzés befejezésekor feltétlenül nézze meg, mit csinálnak fő versenytársai, és jegyezze fel, hogyan mérheti (vagy nem) a jelenlegi megközelítését.

SWOT brainstorming technikák

Kép forrása: Wordstream

Ötletgyűjtési technika #7: Forduljon olvasóihoz

Az előfizetőivel folytatott beszélgetések e-mail-ötletek tárházához vezethetnek. Tegyen fel kérdéseket előfizetőinek, és próbáljon meg minél több információt megtudni róluk. Mit akarnak vagy mit akarnak valójában tőled? Mik a legnagyobb akadályaik, céljaik vagy főbb céljaik fájdalompontok?

Előfizetői visszajelzései rendkívül értékesek lesznek vállalkozása számára. Használhatja következő e-mailek és más típusú tartalmak, például blogbejegyzések, videók és közösségi média posztok. Egy lépéssel tovább is léphet, ha a visszajelzések segítségével helyesen helyezheti el termékét, ösztönözheti a hűséget és/vagy teljesen új termékeket fejleszthet.

Ötletgyűjtési technika #8: Kezdje a tárgysorral

Állítson be egy időzítőt 5 percre. Ezután készítsen egy listát tárgysor ötletek amit feltétlenül kinyitna, ha elérné a postaládáját.

Tegyél fel magadnak olyan kérdéseket, mint:

  • Mi az a kulcsfontosságú pont ebben az e-mailben, amelyről az előfizető szeretne többet megtudni?
  • Írtam valamiről az e-mailben, ami meglepné az olvasót?
  • Mit kell tudni az olvasóknak jelenleg?

Az Ön által írt tárgysorok akár teljesen új tartalmi ötleteket is indíthatnak.

Összefüggő: Útmutató a világ legjobb e-mail tárgysorainak megírásához

Ragyogó e-mail ötletek, időről időre

Az e-mailek következetes küldése nagyszerű módja annak, hogy leköttesse az előfizetőket, de ne felejtse el, hogy senki sem akar olyan e-mailt megnyitni, amely valójában nem tartalmaz új vagy hasznos információkat. Az új e-mail-ötletek folyamatos kínálata megakadályozza, hogy spamként jelölje meg, és ne kerüljön a kéretlen postafiókba, és soha többé ne nyissa meg.

Rendszeresen agyaljon ki új témákon ezeken a különböző megközelítéseken keresztül, és tartsa a legjobb és legszembetűnőbb ötleteit egy ellop fájlban. Soha többé nem ütközik szűk keresztmetszetbe az e-mail kampányokkal kapcsolatos ötletek terén.

A cikk eredeti nyelven itt érhető el: https://blog.aweber.com/email-marketing/8-top-brainstorming-techniques-to-help-you-write-killer-emails.htm